vrijdag 29 mei 2015

Vtech kruip met mij baby

Ga op ontdekking met Lily - Kruip met mij Baby van VTech ! Klap in je handen, schud de rammelaar of druk op de toetsen. De pop draagt een schattige outfit. Je vindt het bij Lobbes. Voor 23:besteld is de volgende werkdag al in huis! Baby pop die geluid maakt en kan kruipen.


Mijn dochter heeft nu baby annabel en wil haar andere poppen verkopen zodat ze met dat geld . De vrolijke melodietjes en gezongen liedjes dragen bij aan nog meer speel- en kruipplezier ! Het is tijd om te gaan kruipen ! Little Love kruip met mij baby babypop. Vtech baby swing en speel aapje. Schrijf de eerste beoordeling van dit product. Voor ik de beer bestelde, las ik reviews van andere kopers.


Ik bestelde alsnog de beer. Je kindje zal hem maar al te graag volgen. Via de toetsen zal hij ook vormen en kleuren ontdekken en naar leuke . Deze beer is dol op kruipen ! Doelgroep: Meisjes Onze verzendkosten zijn eenmalig euro voor de complete . Kom snel naar Speelgoed Jungle.


Bestel simpel online bij de webshop van Kidizoom. Voor uur bestel zelfde dag verzonden. Laat de beer samen met je kindje kruipen , spelen en leren op de grond . Dé interactieve pop die praat en reageert op jouw stem!


HANDLEIDING Maak Maartje Beter 20VTech Alle rechten voorbehouden Printed. Praat met mij baby (apart verkrijgbaar) om nog meer grappige zinnetjes te horen. Gefeliciteerd met uw aankoop van Lily - Kruip met mij Baby van VTech.


Vtech kruip met mij baby

Bezoek onze winkels in Paal, Genk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Популярные сообщения