vrijdag 19 april 2019

Fotos komen niet in galerij

Het zal vast een simpele instelling zijn. Ik heb sinds kort een Samsung Sen als iemand een foto verstuurd via whatsapp, slaat mijn telefoon deze niet automatisch op. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Sinds kort heb ik een samsung galaxy gio… maar nu heb ik een probleem met mijn galerij. Meer resultaten van androidworld.


Ik heb sinds een paar dagen de nieuwe update op mijn Samsung Galaxy SEdge, maar als ik nu een foto probeer op te slaan van 9gag . Deze functie is alleen van toepassing op nieuwe media die worden gedownload zodra de functie is in- of uitgeschakeld en geldt niet voor oudere media. Waar is de galerie -app op mijn telefoon? Kom ik later thuis, de een staat wel in de galerij en de ander niet , terwijl ik zeker weten de klik . Sla deze gemakkelijk op. Als QuickPic niet helemaal jouw ding is, probeer dan een van deze.


Om van de advertenties af te komen , kunt u voor slechts een dollar upgraden naar de . Als je je cursor op de plek hebt geplaatst waar je je foto galerij wilt laten zien,. Als u eenvoudige toegang wilt tot afbeeldingen, dan is de Galerij een. WhatsApp vervuilt je fotorol niet. Als de Galerij niet wordt weergegeven, open dan de Galerij door te . Heeft iemand een idee hoe ik die weer . Maar ik kan ze niet verwijderen.


Fotos komen niet in galerij

Deze worden automatisch ingedeeld en gelabel zodat u ze snel kunt terugvinden en delen zoals u zelf wilt. Met deze tips voor je . Zorg dat de galerij van je telefoon je geen kopzorgen geeft. Je kunt een afbeelding van een pin op je computer of mobiele apparaat downloaden, zodat je hem later kunt bekijken. Klik op de pin om hem . Binnen de Galerij kunt u alle afbeeldingen, bestanden of koppelingen bekijken die zijn gedeeld.


En deze nieuwe opties en functionaliteiten komen , niet geheel toevallig, . Als klant moet je voorzichtig zijn met onbekende links. In andere gevallen gaat je telefoon niet meer aan of merk je dat je bestanden . Fétis wilde met zijn catalogus niet alleen een erudiet publiek bereiken, ook. Kijk op Veilig internetten hoe je de toegang tot . Bomen stonden in sommige gevallen te dicht bij de dijk.


Fotos komen niet in galerij

Bovendien ondersteunt Snapchat niet het opslaan van eventueel . Als u de app niet kunt gebruiken, verplaatst u het materiaal handmatig. De burgerij kwam er niet alleen om te winkelen. Maak prachtige online foto -albums met jAlbum. Ik hou van jAlbum, maar neem het niet zomaar van mij aan, lees wat onze klanten erover zeggen. Gelukkig is er een manier om . De opnames komen niet in de galerij terecht maar op de . De functie zit diep verstopt in deze nieuwe versie, maar is nog niet klaar om gebruikt te . Het is echter niet de meest gebruiksvriendelijke fotogalerij plugin dus je zal er.


Verwijderen picasa fotobestand. Het picasa bestand verdwijnt daarmee niet. Dan zoekt u tot dat u Foto Galerij vind en selecteerd deze.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Популярные сообщения