vrijdag 17 april 2015

Mijn tele2 nl wachtwoord vergeten

Teleis geen standaard telecomaanbieder! Al jaar streven we ernaar om de beste prijzen voor de consument te bieden, en daarmee stevig te concurreren . Ben je je wachtwoord vergeten of wil je je wachtwoord wijzigen ? Dit doe je gemakkelijk zelf. Heb je een mobiel abonnement? Vul dan je nummer in van Tele2.


Mijn tele2 nl wachtwoord vergeten

Vraag dan je wachtwoord aan via je e-mailadres. Dat kan zowel in MijnTeleweb als MijnTeleapp. Wil je je wachtwoord van MijnTelewijzigen ? Selecteer via welk kanaal je het wilt aanpassen en doorloop . Beste ik ben het wachtwoord vergeten van mijn teleaccount, via. België woon maar wel nog een NL abonnement heb bij Tele?


Hallo, Ik kan al een paar weken niet inloggen op mijn tele 2. Ik wil kijken of ik mijn abonnement vervroegd kan verlengen. Ik ben mijn wachtwoord vergeten voor mijntelemaar ik gebruik die mail niet meer dus ik weet niet wat ik nu moet want ik wil wel weten wat ik . Het kan gebeuren dat je je wachtwoord van je MijnTeleacount bent vergeten. Vul hier je e-mailadres in en vink aan dat je. Helaas kan ik niet achterkomen wat mijn wachtwoord is. Hier zie je naast de blauwe knop inloggen staan: wachtwoord vergeten ? Sorry dit werkt niet . Via MijnTeleheb je alles zelf in de hand.


Mijn tele2 nl wachtwoord vergeten

Hieronder staan de stappen beschreven om je MijnTeleaccount te activeren. Maak een wachtwoord aan. Mijn Telewachtwoord vergeten werkt niet.


Op deze pagina vind je informatie over je Tele, Zonnet of Versatel webmail. De klantenservice heeft een nieuw wachtwoord voor me aangemaakt voor mijn jarenlange inactieve zonnet. Goedendag ik wil graag mijn wachtwoord aanpassen maar kan dit nergens. Ik heb alleen een zonnet account verder geen diensten van tele2.


Sinds de teleapp is geüpdatet zijn de inloggegevens weg en we zijn onze. Gebruikersnaam en wachtwoord kwijt. Daar kun je je e-mailadres wijzigen. Hallo, ik wil graag mijn wachtwoord veranderen van mijn zonnet adres. Je wachtwoord kun je wijzigen door in te loggen bij MijnTele2.


Ook kun je via MijnTeleextra producten bestellen en dingen wijzigen. Vind hier alle informatie over het wijzigen van je mobiele abonnement en je persoonlijke. Ik wil mijn wachtwoord wijzigen dus heb de link van mijntelegevolgd.


Overigens werkte wachtwoord vergeten bij mijn account ook niet (wel geprobeerd natuurlijk).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Популярные сообщения