vrijdag 28 augustus 2015

Meldingen vergrendelscherm huawei p20

Bij de huawei krijg ik alleen een melding : Whatsapp: u heeft nieuwe . Meer resultaten van gathering. Hallo, Sinds kort heb ik de huawei plite. Nu ben ik erachter gekomen dat je. Je ziet dan alleen welke apps nieuwe meldingen hebben, maar de inhoud.


In deze tip leggen wij uit hoe je notificaties van apps weer . Een wachtwoord voor het vergrendelscherm instellen om uw. Ben erg blij met mijn S7. Moet nog wel eea onder de knie krijgen. Huawei Share in te schakelen. Zoals:Als ik hem vergrendel heb ik een zwart scherm met de tijd erop.


Meldingen en instellingen voor Berichten wijzigen. U kunt kiezen of uw apparaat geluiden afspeelt, trilt of herinneringen verzendt wanneer u een bericht . Android Police maakte gisteravond voor het eerst melding van de reclame. De NOS kon de reclames op een Pen PLite-toestel niet reproduceren. Er zijn ons geen specifieke meldingen bekend voor het iOS platform van. Om ervoor te zorgen dat je jouw WhatsApp-bericht en notificaties snel ontvangt, moet jouw telefoon correct geconfigureerd zijn.


Meldingen vergrendelscherm huawei p20

Een ander pijnpunt waar je rekening mee dient te houden is het vergrendelscherm. Eenmaal ontgrendeld zijn de meldingen gewoon uit te schuiven vanuit. Maar door de software is het een bron van ergernis. Volg vervolgens de meldingen op het scherm om uw Telefoon langzaam in één. De meldingen hiervan komen uit onder meer Nederlan Duitslan het.


De advertenties worden getoond op de PPro, de P, PLite, Honor en . Veel gebruikers maken melding van advertenties van Booking.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Популярные сообщения