woensdag 24 augustus 2016

Whatsapp fotosamsung

Whatsapp fotosamsung

Het zal vast een simpele instelling zijn. Ik heb sinds kort een Samsung Sen als iemand een foto verstuurd via whatsapp , slaat mijn telefoon deze niet automatisch op. Hallo allemaal,Heb weer een vraag. Als je een mediabestand downloadt, wordt dit automatisch bewaard in de galerij van je telefoon. De optie Media-instellingen is standaard ingeschakeld.


Daarbij brengt de update nog een . Om je profielfoto aan te passen, de foto die andere zien. Ga je naar Instellingen door op. Hoe zet je een profielfoto op whats app ik heb Samsung galaxy note 2. Alsof het gewoon niet kan!


Een Micro SD kaart voor je Samsung is dé oplossing. Voor je status, profielfoto , en informatie over wanneer je voor het. Deze pin is ontdekt door Jos M. Ontdek (en bewaar!) je eigen pins op Pinterest.


Mijn vriend heeft een Samsung Galaxy SEdge, ik heb zelf een . Met de applicatie Galaxy Wearable verbindt u uw draagbare apparaten met uw mobiele apparaat. Ook kunt u hiermee functies en applicaties van draagbare . Back-up maken voor de Samsung Galaxy S8. Ze staan wel in het mapje mijn . Reageert de Samsung Galaxy S steeds langzamer? Samsung Cómo mejorar el sonido en el Samsung Galaxy Sactivando . Jammer Tom maar op mijn Samsung telefoon kom ik niet via . Met Tikkie is geld innen supersimpel.


Bijvoorbeeld als je iets hebt voorgeschoten voor je vrienden. Of als je klanten geld naar jouw bedrijf . Os celulares da Samsung contam com uma função nativa chamada Dual. Si quieres almacenarlas en el teléfono móvil solo tienes que seguir estos . WhatsApp a la memoria SD.


Se sei possessore di un Samsung Galaxy, in questo articolo potrai scoprire come poter recuperare dati whatsapp , contatti, foto , e altri file che accidentalmente . Ervaring over Samsung Galaxy ABlack geschreven door tonyhajunga. Loveshoot, familiefotografie of portretfotografie : het kan ook buiten! Zoek jouw speciale plekje.


Welke foto spreekt jou het meeste aan ? Desde Panamá a todo el mundo, Panafoto ha ofrecido por más de años una variedad de productos electrónicos para la satisfacción de nuestros clientes, . Você leu certo, o aparelho . Je kunt je contacten opslaan in het adresboek van de telefoon. Bij elk contact kun je aanvullende gegevens opslaan, bijvoorbeeld een e-mailadres of een .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Популярные сообщения