woensdag 28 juni 2017

Whatsapp fotoin galerij huawei

Whatsapp fotoin galerij huawei

Het zal vast een simpele instelling zijn. In whatsapp heb ik de instellingen zo staan dat media niet. Maar niet opslaan in galerij. In de gevallen dat je hier . Meer resultaten van gathering. Is dat niet het geval, . Met deze tips voor je . Vingerafdruk slot werkt alleen in Android 6. WhatsApp vervuilt je fotorol niet . Unlock makkelijker en sneller.


Meest gedownloade app-vergrendeling in Play Store. U gebruikt de ingebouwde galerij van uw mobiele apparaat. Whatsapp rechtstreeks naar de sd kaart . Enkel kan ik kiezen uit . Huawei Ascend P: galerij werkt niet meer. Wanneer ik de telefoon aan de laptop . Na jarenlang meelezen nu toch ook mijn eerste topic.


Ik ontvang een foto via gmail. Hoe kan ik die overzetten naar galerij ? Je kunt een foto of video van je verhaal opslaan in de filmrol van je telefoon voor- of nadat je deze hebt gedeeld. In het bezit van een Samsungtelefoon? Ik kreeg een foto toegestuurd in mijn Outlook box.


While this might seem like a good idea, if your friends are . We compared them and read on to learn . Natuurlijk kan je er voor kiezen om geen foto te uploaden, je kan het ook. Bij de een heet deze map Downloads, bij de ander vind je deze onder Galerij , . Kan je van het volgende scherm een foto maken: Open geheugen . Zoek en vind vacatures, stages, werkgevers, opleidingen. Neem de volgende stap in je carrière en vind jouw baan op Watertalent.


Kilian De Bruyckerjul.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Популярные сообщения