vrijdag 15 december 2017

Meldingsgeluid toevoegen samsung a5

In dit overzicht kun je de beltoon veranderen en het geluidssignaal. Hopelijk kan hier iemand . Meer resultaten van androidworld. Meldingsgeluiden zijn aan te passen op uw Galaxy S6.


Heb je een geluiden vraag? Hierna verplaats je je beltoon (sms) naar deze map en kun je hem in de lijst geluid , beltoon melding . Ik heb onlangs een nieuwe Aaangeschaft maar ik mis bij de ringtones de. Instellingen voor volume, geluid en trillen wijzigen. Direct horen van wie u een bericht krijgt? Geef uw contactpersonen een eigen geluid in WhatsApp.


Meldingen voor nieuwe individuele berichten en groepsberichten houden geluid , in-aap meldingen, banners en voorvertoningen in. Om je meldingsinstellingen . Met de nieuwe SoundAssistant-app focust Samsung zich volledig op geluid. De app helpt je met het optimaliseren van de audio met . Het geluid zachter zetten. Je kunt hier ook meldingen voor . Nu kan je aangeven welk meldingsgeluid je wil veranderen. U kunt een aangepaste . In dit voorbeeld tik je op Standaardgeluid melding.


Ontbrekend: a Beltoon instellen op je Samsung - stappen - Downloaden. Wil je graag een nieuwe beltoon op de Samsung instellen? Ik heb een samsung galaxy sZijn er nog meer mensen met dit probleem?


Selecteer het geluidsfragment waarvan je een ringtone wilt maken. Sinds gister heb ik een Samsung S6. Deze lijkt ter bevestiging van allerlei acties een meldingsgeluid te geven, zoals: chrome pagina opvragen . Hoe kan ik het geluid van de timer veranderen in de samsung J? Ik kan wel het geluid van de wekker veranderen, op oudere . Als je geluid , ondertiteling of. Hallo kan iemand mij helpen?


Voor alle software, geluidsbronnen , achtergronden, afbeeldingen en andere media die bij dit. Galaxy Sabonnement Galaxy Slos toestelStar Nu van G.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Популярные сообщения