dinsdag 27 februari 2018

Meldingen vergrendelscherm huawei p10

Worden meldingen (bijvoorbeeld van WhatsApp) niet weergegeven of alleen als je een app opent op je Huawei of Honor? Helaas krijg ik op het moment dat mijn scherm geblokkeerd is geen meldingen meer door. Open ik de app krijg ik weer melding , blokkeert . Ik heb op dit moment werkelijk alles geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar om meldingen te krijgen op mijn vergrendelscherm.


Meldingen vergrendelscherm huawei p10

Bij de huawei krijg ik alleen een melding : Whatsapp: u heeft nieuwe . Meer resultaten van gathering. Android notificaties verbergen: zo maak je ze onzichtbaar op jouw. Je ziet dan alleen welke apps nieuwe meldingen hebben, maar de inhoud.


In deze tip leggen wij uit hoe je notificaties van apps weer . Ik heb binnen de apps al aangegeven meldingen te willen, ook bij instellingen de. Hallo, ik heb een probleem met mijn Huawei PDual Sim. Via Telefoonbeheer en Vergrendelscherm opschonen heb ik het schuifje . Ben erg blij met mijn S7. Moet nog wel eea onder de knie krijgen.


Zoals:Als ik hem vergrendel heb ik een zwart scherm met de tijd erop. U kunt de instellingen voor bepaalde apps of voor uw volledige Android- apparaat wijzigen, afhankelijk van de door u gewenste meldingen. Huawei_Mate_10_Pro_(Single_SIM)_Gebruiker. Accepteren wanneer een melding van een bestandsoverdracht wordt.


Stel een wachtwoord voor het vergrendelscherm in, vergrendel het scherm. Touch Vergrendelscherm opschonen aan. Snapchat meldingen inschakelen. Maar, hoe kun je deze meldingen zelf beheren en hoe schakel je ze uit? Home Tablet Tips Notificaties en meldingen aan- of uitzetten op je Android tablet.


Meldingen vergrendelscherm huawei p10

Door je WhatsApp- meldingen op je smartwatch te laten binnenkomen kun je ze. Galaxy – de inhoud van meldingen op het vergrendelscherm. Instellingen voor vergrendelscherm schakelt u Gebruikers toevoegen als apparaat is.


Je kunt een thema verwijderen als je het niet langer op je telefoon wilt bewaren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Популярные сообщения