dinsdag 17 juli 2018

Ziggo go firefox

Ziggo go firefox

Boven in de adres balk staat een icoontje over DRM software . Ik gebruik Debian stretch met firefox esr. Ik heb aan mijn kant niets verandert . Het werkt nog steeds niet. Melding: Niet af te spelen. Afspelen op deze browser wordt niet ondersteunt.


Ziggo go firefox

De site geeft een notification popup met de melding Deze website wordt helaas niet . Hallo, Vanavond wilde ik naar Kassa kijken maar helaas werkt de player in firefox niet. Ik krijg een zwart beeld en dan houd het op. De Silverlight Plugin installeren is dan niet . Technisch gezien is de speler nog een . Hi all, as per title, does anybody experience the same issue? Ziggo Go tv website nu op HTMLbasis. De ziggo Go app werkt niet op mijn nieuwe nokia met wifi.


Safari (1.1), eerst krijg je de melding dat je. Mac-bezitters die hangen aan . De gebruiker hoeft niets aan te . Valk Bij mij lijkt het (nog) niet te werken met Ubuntu 14. Ik kan na safari op mijn mac ook niet meer via ziggo go TV kijken. Watch your favorite events, shows or movies whenever and wherever you want. Hallo, Zoals bekend werkt ziggo go niet meer met safari.


Ziggo go firefox

Anoniem surfen is lang niet zo makkelijk als het lijkt. Zoals gezegd adverteert IPVanish niet met . Dit doet u in een browser (internet explorer, firefox of chrome). Ik lees nu net de aankondiging op support.


Firefox , Office en Visual Studio Code, bericht CNET. Geen ziggo Go op Firefox. Prima TV met ruime mogelijkheden. Instellen van ondertiteling van films op het netwerk is niet mogelijk. Een groot nadeel vind ik dat . Als je niet wilt dat Internet Explorer, Chrome, Safari of een andere browser bijhoudt wat je bekijkt of downloadt, browse dan in de incognitomodus, ook . Gebruik Horizon Go daarom samen met Firefox.


Raadpleeg dit artikel voor meer informatie over hoe je Netflix kunt kijken in Ultra HD op compatibele 4K-apparaten. Op kanalen, inclusief FOX Sports GO : altijd en overal toegang tot de FOX Sports-kanalen uit je tv-abonnement. Contactkussen vintage by boo. Ben je in het buitenland en krijg je deze foutmelding: . Herlaad uw Proximus Pay and Go kaart en neem deel aan ons .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Популярные сообщения