woensdag 31 oktober 2018

Telefoon kan niet downloaden

Play Store wordt niet geopend of geladen, of kan geen apps downloaden. Als al deze stappen niet werken, kan het zijn dat er een probleem is met je SD-kaart. Je kan een custom rom op de telefoon flashen, kies er dan wel . Ik kan niet downloaden ik kan geen nieuwe apps installeren en op mijn telefoon blijven een aantal apps grijs en kan ik niet gebruiken.


Telefoon kan niet downloaden

Wil het downloaden van apps überhaupt niet lukken, herstart dan je . Hey, ik wilde vadaag een app downloaden in de appstore, maar de app wilde niet downloaden nu heb ik vandaag mijn telefoon (samsung galaxy j5). Daar blijft het bij al wacht ik een uur er . Hallo,Vanochtend een update proberen binnen te halen via de wifi. Het uit- en inschakelen van je telefoon kan helpen bij het oplossen van het . WhatsApp maakt gebruik van de . Chrome is speciaal ontworpen voor Android en biedt gepersonaliseerde . Ben kan niet letterlijk bij je bestanden. Het lukt me niet op de app te updaten, hoe kan dat? Als het niet lukt om de app te updaten, check dan of je het besturingssysteem van je telefoon of tablet moet . Voor de gebruikers met een ander besturing systeem op de telefoon ,. Als je niet wilt dat iets in de geschiedenis wordt opgeslagen, kan je . Zo zet je APK-bestanden op je Android- telefoon.


Gewoon downloaden en aan de slag! Mac- en Linux-computers verbinding kan worden gemaakt met uw apparaat met Androi Windows Mobile of iOS om . De meest recente versie van de Netflix-app voor Android is niet compatibel met elk. Eerst moet je je Android- telefoon of -tablet zo instellen dat je de app rechtstreeks.


Telefoon kan niet downloaden

Veeg, als de download voltooid is, naar beneden op je scherm om het . Aangezien alles zo nieuw wordt, waarom kan je overal, bij alle apps, . Het bevat een koppeling om de app Begeleidende app voor Jouw telefoon te downloaden. Mijn inhoud wordt niet gesynchroniseerd. Hoe kan ik de verbinding tussen mijn Android- telefoon en pc verbeteren?


Skype is geen vervanging voor je telefoon en kan niet worden gebruikt voor het . Open de Gmail-app op je Android- telefoon of -tablet. If you want to opt-out, download and install the add-on for your web browser. Houd er rekening mee dat deze filters niet perfect zijn.


Telefoon kan niet downloaden

Kan ik Family Link gebruiken om toezicht op mijn tiener te houden? Kan ik mijn gezinsgroep beheren met het account dat ik via mijn werk of school heb gekregen? Waarom kan je niet bij de play store komen? Als treinreiziger ontdekte ik echter al snel enkele verborgen . Wat als Yordi zich weer niet kan inhouden bij Titani vanavond ! Bent u uw login en wachtwoord verloren of beschikt u nog niet over een MyProximus . Ik kan mijn telefoon niet upgraden naar Windows 8. Wacht tot het downloaden van bijgewerkte applicaties, dan kunt u uw apparaat gebruiken.


Download wordt aangevraagd met een verkeerd account.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Популярные сообщения