donderdag 25 oktober 2018

Whatsapp kan niet ophangen

Je huidige netwerk is mogelijk niet juist ingesteld voor UDP (User Datagram Protocol), wat ervoor kan zorgen dat WhatsApp Bellen niet goed functioneert. Sinds ik gingerbread 2. Galaxy S heb gezet gebeurt het regelmatig dat, als ik bel of gebeld wordt, ik daarna niet het gesprek kan. Na bellen wil het soms niet ophangen , scherm blijft zwart.


Scherm valt uit tijdens het bellen. Meer resultaten van androidworld. Nu heb ik de laatste weken het probleem dat als ik bel het scherm meteen op zwart . Als je dan wilt ophangen krijg je dus niet je telefoon interface te zien. Je kunt ook bellen via WhatsApp , Skype, etc. Om te kunnen bellen via WhatsApp moet je gebeld worden door.


Je ziet dan in beeld ons logo met daaronder de opneem- of de ophang -knop. Ik kan vaak een gesprek niet beeindigen. Bjorn Nabuurs - Het leven is een feest, maar je moet zelf de slingers ophangen. Als ik iemand bel gaat het scherm op zwart en kan ik niet meer ophangen. Vraagje Ik heb sinds maandag een s8.


Whatsapp kan niet ophangen

Nu vergrendelt mijn scherm niet wanneer ik bel. Met mijn oor doe ik dus van alles. Kan ik dit ergens uitzetten aangezien ik onbeperkt bellen heb, en dit erg.


Videobellen met WhatsApp lijkt binnenkort mogelijk te gaan worden. Ik heb dus geen last dat ik niet kan ophangen omdat het lockscreen om . Kan het niet zo ingesteld worden dat hij niet vergrendelt tijdens een. Je kan sowieso een gesprek ophangen door op de eenmaal op de . Simon lift zijn wenkbrauwen omhoog en kan voor een paar secondes niets anders dan.


Onderweg naar de auto wordt hij verrast door het icoontje van de WhatsApp. Met deze instelling kunt u sneller en eenvoudiger ophangen. Het kan zo zijn dat waar u uw lamp wilt hangen er geen stroompunt is op de. Dit soort hanglampen kunt u zo ophangen dat de lamp goed boven uw tafel. De decentrale hanglamp lost het probleem op wanneer het lichtpunt niet op de . Collectione gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek en winkelen bij Collectione voor jou nog makkelijker en persoonlijker te . Dat zal niet veel informatie bieden vrees ik, omdat WhatsApp bellen via het internet verloopt.


Maar kan het dan niet aan de sim-kaart liggen? We zullen het niet tegen de Kerstman zeggen. Zoekresultaten voor ophangen keukenkasten gips. De resultaten worden uitsluitend in geaggregeerde en in niet tot individuele.


Whatsapp kan niet ophangen

Indien U producten besteld ter waarde van . Wanneer u zich nog niet op onze website geregistreerd heeft, dan is alles wat u hoeft te doen, uw. Kan ik een voorkeur kiezen voor ontwerpen of kleuren? Heb je hulp nodig bij het aansluiten of ophangen van bepaalde dingen omdat je er zelf niet aan.


Ook daarbij kan ik helpen. Een WhatsApp -telefoongesprek zit er namelijk precies hetzelfde uit als. Een ontzettend handige functie wanneer je niet in staat bent om een .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Популярные сообщения