maandag 18 januari 2016

Meldingen vergrendelscherm huawei p20 lite

Meldingen vergrendelscherm huawei p20 lite

Hoe kan ik meldingen laten weergeven op mijn vergrendelscherm ? Wat ik al gevonden of geprobeerd . Geen whatsappmelding op vergrendelscherm posts aug. Meer resultaten van gathering. Nu ben ik erachter gekomen dat ik totaal geen melding krijg als ik een WhatsApp bericht . Je ziet dan alleen welke apps nieuwe meldingen hebben, maar de inhoud. In deze tip leggen wij uit hoe je notificaties van apps weer . Ik krijg alleen maar meldingen als ik de app zelf open heb. Voor iOS: ga bij elke app naar instellingen, en schakel de meldingen uit.


Methode 2: Schakel enkel meldingen op vergrendelscherm uit. Ontbrekend: p Opgelost: Melding: Telefoon inhoud verborgen. Sinds enkele dagen krijg ik steeds de volgende melding ,. U kunt kiezen of uw apparaat geluiden afspeelt, trilt of herinneringen verzendt wanneer u een bericht ontvangt.


Daarnaast kunt u bepalen hoe uw apparaat . Dag allemaal, heb sinds kort de plite tor nu toe bevalt het me zeer zeker, lekker snel, zit simpel in elkaar en de batterij duur is ook zeker een . Een ander pijnpunt waar je rekening mee dient te houden is het vergrendelscherm. Eenmaal ontgrendeld zijn de meldingen gewoon uit te schuiven vanuit. Als je berichtgevingen inschakelt, ontvang je een melding bij onder meer nieuwe e-mails, berichten van sociale netwerken en herinneringen van afspraken in . De beveiligingscode zorgt ervoor dat anderen geen toegang kunnen krijgen tot de inhoud van je telefoon (afbeeldingen, berichten enz.). Huawei PPro gebruik van maakt.


Meldingen vergrendelscherm huawei p20 lite

Volg vervolgens de meldingen op het scherm om uw Telefoon langzaam in één. Een wachtwoord voor het vergrendelscherm instellen om uw privacy te. Maar door de software is het een bron van ergernis. De meldingen hiervan komen uit onder meer Nederlan Duitslan het. De advertenties worden getoond op de PPro, de P, PLite , Honor en . Maar, hoe kun je deze meldingen zelf beheren en hoe schakel je ze uit?


Home Tablet Tips Notificaties en meldingen aan- of uitzetten op je Android. Review: Honor Lite – niet heel veel beter dan de Honor Lite. Veel gebruikers maken melding van advertenties van Booking.


The Tech Chap - Duration: 6: 08.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Популярные сообщения