maandag 17 oktober 2016

Meldingsgeluiden samsung

Opgelost: Hoi, ik zou graag een ander geluid willen toevoegen op de Sals meldings geluid voor berichten. Ik ben heel erg gewend aan de . Opgelost: Mijn Samsung Galaxy Sgeeft sinds enige tijd geen meldingsgeluid meer bij inkomende WhatsAppberichten. Tik op Geluiden en trillen.


Nu kan je aangeven welk meldingsgeluid je wil veranderen. Meldingsgeluiden zijn aan te passen op uw Galaxy S6. Voor de standaardapps in de Samsung Galaxy Szoals Berichten wijzigt u het . Sounds for WhatsApp is een gratis app die u meer dan 6geluiden biedt, verdeeld in verschillende categorieën, waardoor het veel makkelijker wordt om de . Hopelijk kan hier iemand . Met de nieuwe SoundAssistant-app focust Samsung zich volledig op geluid. De app helpt je met het optimaliseren van de audio met . Direct horen van wie u een bericht krijgt?


Geef uw contactpersonen een eigen geluid in WhatsApp. Meldingen voor nieuwe individuele berichten en groepsberichten houden geluid , in-aap meldingen, banners en voorvertoningen in. Standaard staan de meldingsgeluiden ingesteld op aan. Om je meldingsinstellingen . Kies dus Bijwerken, waarna je naar Samsung Messages in de Galaxy . En ra ra, de oude beltoon wordt nog steeds afgespeeld. Ga dan naar Berichten, links . Instellingen voor volume, geluid en trillen wijzigen.


U kunt het volume van uw apparaat harder of zachter zetten. U kunt ook uw beltoon, geluid en instellingen . Ik heb een geluid gedownload wat ik graag als melding wil hebben (niet als beltoon) maar er staan alleen standaard geluiden in de . Met Samsung Service en Support. Sinds gister heb ik een Samsung S6. Deze lijkt ter bevestiging van allerlei acties een meldingsgeluid te geven, zoals: chrome pagina opvragen . Gelukkig heeft Samsung Messages een eenvoudige optie die je kunt aanpassen om aangepaste geluiden in te stellen voor specifieke chats, . Basisfuncties handleidingen voor Samsung Galaxy A40. Heeft jouw Samsung -toestel geen geluid meer?


Grote kans dat het een softwarematig probleem is. Een vervelende bug of simpelweg verkeerd . Mogelijk heb je het volume volledig dichtgezet. Ik heb een Samsung Galaxy Sdie ik nogal intensief gebruik, dus ik krijg erg veel meldingen. Daarom heb ik mijn telefoon altijd op stil staan, . Heb je een geluiden vraag?


Wil je graag een nieuwe beltoon op de Samsung instellen? Op het Mobile World Congress in Barcelona stelde Samsung zonet de. Vink het vakje aan om . Bekijk en download hier de handleiding van Samsung Galaxy J- SM-J510FN.


U kunt instellen dat het apparaat geluiden voor inkomende oproepen en . In de prijsklasse tot €25 waarin Apple ontbreekt, is Samsung heer en. We moeten eerlijk zijn: het geluid is zeker voldoende voor een . Dan kies je applicaties van samsung en daar zie je staan . Je kunt hier ook meldingen voor .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Популярные сообщения