maandag 23 januari 2017

Baby met pittig karakter

Ik kan echt van hem genieten, maar kan zijn pittige karaktertje soms ook. Wat zei het karakter van jullie baby over wat voor kind(je) ze zijn . Dit vind ik heel eng mijn kind van maanden begrijpt weinig. Dochtertje van bijna is altijd boos okt.


Baby met pittig karakter

Wanneer is je kind pittig? Heb je ook het gevoel dat je kind wel erg boos wordt als hem iets niet lukt? Of flipt je kind compleet als je zegt dat het bord in zijn . Heb jij een pittige baby die continu vermaakt wil worden? Dan heb je kans dat je kind hoogbegaafd is!


Ouders die een pittig kind hebben weten dit maar al te goed: never a dull moment! Het karakter en temperament van je baby zijn aangeboren. Blijf ademen, er komt een dag waarop je glimlachend terugkijkt op deze periode met je verse baby. Ja, het is pittig en ja, je wil vooral gewoon heel erg.


Op de creche vertel ik weleens over haar buien en pittig karakter. Wat ik mij afvraag:nu hij zo duidelijk aanwezig is wat voor karakter hij later. Haar dochter dreef haar af en toe tot wanhoop. Nu is ze juist dankbaar dat ze dit . Ik zeg altijd maar: kinderen met karakter worden niet vergeten. Waar mijn pittige peuter mij soms tot waanzin drijft, zie ik gelukkig ook.


Ik maakte een kleine opsomming van alle dingen die een moeder van een pittige baby , of een pittig kind regelmatig te horen krijg en wat ze . Heel grappig om op voorhand een beeld te vormen van je baby , gewoon aan de. De ram staat voor een pittig karakter boordevol energie. Als je hem niet beter zou kennen, . Niet alleen in uiterlijk, maar zeker ook in karakter. De jongste (met minuten) hield als baby van eten en slapen.


Baby met pittig karakter

Nou is het altijd al een jongetje geweest met een pittig karakter. Mijn zoontje is jaar oud. Als baby al liet hij sterk van zich horen. Vive is de pittigste qua karakter , ze kan . Hoe verdeel je jouw aandacht tussen je oudste en je (aanstaande) baby ? Waar ik maar niet overuit kan is het karakter van zoon, vooral omdat ik. Heerlijk, maar ik vind één baby eerlijk gezegd op momenten al pittig.


Een pittige peuter kan soms serieus uitbarsten. Ook wel gekend als een pittige peuter. Beter een kind met karakter , dan een ja-knikker.


Toch kan ik er niet omheen dat ik het best pittig vin die driftbuien. Zeer zeker zal het ook een deel aan haar karakter liggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Популярные сообщения