vrijdag 20 januari 2017

Ik kan geen fotowhatsapp

Ik kan geen fotowhatsapp

Als je SD-kaart vol is kan WhatsApp hierop geen gegevens bewaren. In de privacyinstellingen kun je je profielfoto , status, laatst gezien, info of leesbewijzen verbergen. Afhankelijk van de privacyinstellingen van jouw contact, kan.


Ik kan geen fotowhatsapp

Ik heb meerdere dingen geprobeerd zoals het opnieuw . Wat als Yordi zich weer niet kan inhouden bij Titani vanavond ! Kan het aan het geheugengebrek van de ontvanger liggen? Geen media in WhatsApp. Net een leuke foto gestuurd via WhatsApp ? Het kan zomaar zijn dat de ander deze niet kan openen. Het lukt mij niet om een afbeelding gemaakt met mijn telefoon, te versturen met SMS en App. Het rondje onder de afbeelding blijft maar rond . Je houdt bij de populaire chat-app slechts procent van . Enkel kan ik kiezen uit . Je status en profielfoto van WhatsApp verbergen?


Wat WhatsApp – en daarmee nagenoeg iedereen om je heen – van je kan zien is best verbazingwekkend. Ook ontvangen sommige WhatsApp -gebruikers geen berichten. Ik kan hiervoor ook geen instelling vinden.


Ik kan geen fotowhatsapp

Ik raad jullie aan om de . Whatsapp met afbeelding geeft GEEN melding.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Популярные сообщения