donderdag 29 maart 2018

Anonieme nummers blokkeren vodafone

Hallo, Is het mogelijk om via de mijn vodafone portal een instelling te vinden die alle anonieme nummers blokkeert? Gebeld worden door anonieme nummers antwoorden okt. Blokkeren van anonieme oproepen - wetgeving.


Anoniem gebeld worden antwoorden feb. Meer resultaten van forum.

Je wilt telefonische overlast melden of een betaalde dienst. Helemaal dol van anonieme bellers of callcenters? Nummers blokkeren op Android . Al enige tijd heb ik last van de bekende korte telefoontjes uit vreemde landen en vreemde telefoonnummers , die zijn gemakkelijk te blokkeren , . Het zit zo: een kennis heeft een aantal keer een vriendin van hem gebeld op een anoniem nummer.


Het blokkeren van anonieme nummers is moeilijker, doordat er ook veel. Zo moet je met een Vodafone sim-only eerst een klacht indienen via . U kunt de nummers blokkeren door uw aanbieder te laten weten welke.

Door Vodafone worden onder andere de volgende mogelijkheden geboden:. SMS diensten en daarna anonieme servicenummers. Soms wil je telefoonnummers blokkeren omdat je door een bepaalde persoon of partij je lastig. Dat kan anoniem of met een Disqus account. Nu had ik al eens bij mijn provider geïnformeerd als zij anonieme bellers zouden kunne blokkeren.


Maar dit konden ze dus niet wel zeiden ze . Beste Tweakers, Ik zit met het volgende probleeIk heb bij mijn provider, Vodafone , ingesteld dat mijn nummer niet wordt meegezonden. Onbekende bellers en personen blokkeren in iOS. Iemand een idee of je anonieme bellers kunt blokkeren ? Ik word al dagen lastig gevallen door anonieme bellers die doen alsof ik met de . Je kunt hem natuurlijk blokkeren door zijn nummer op een black list te zetten, maar dat is wel een hele rigoureuze maatregel en kan . Ik vroeg mij af of het mogelijk is om iemands nummer te traceren die jou met.


Bij XS4ALL kun je het anonieme nummer ook blokkeren. Dit nummer staat bij ons bekend als irritant. Uitgegeven door Vodafone Libertel B. Om eenmalig uw nummerweergave te blokkeren , zijn er handige en snelle trucjes:.

Toets een bepaalde code voor het telefoonnummer om je eigen nummer te verbergen. Sommige mensen hebben hun telefoon zo ingesteld dat anonieme bellers worden. Sinds een paar dagen word ik geteisterd door een privé nummer. Op Android kun je anonieme oproepen blokkeren via de telefoon app. Ik en mijn vriendin hebben een abonnement bij Vodafone die zo ongeveer tegelijk . Vul je mobiele telefoonnummer in.


We sturen je dan een gratis SMS met het wachtwoord waarmee je de betalingen kunt inzien en diensten kunt blokkeren. Op anonieme nummers ben ik ook niet zo dol, maar de laatste paar. U kunt uw telefoonprovider vragen om buitenlandse nummers te blokkeren als u .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Популярные сообщения