woensdag 21 maart 2018

Whatsapp fotoin galerij samsung

Whatsapp fotoin galerij samsung

Het zal vast een simpele instelling zijn. Is dat niet het geval, . Dat is natuurlijk leuk maar deze bestanden worden ook in je foto -app of galerij -app op je telefoon opgeslagen. Mijn eerste samsung toestel sinds, nou ja, toen je je telefoon nog. Dan laat ik liever alle media gewoon opslaan door whatsapp in mijn galerij.


Om te voorkomen dat je foto -app of galerij -app vol staat met dat soort. Het WhatsApp media downloaden kan op verschillende manier,. Met deze tips voor je . Deze tutorial laat je stap voor stap zien hoe je een WhatsApp profielfoto kunt downloaden en opslaan op een computer (Windows, macOS, en Linux).


Tijdens het WhatsAppen stuurt u gemakkelijk een foto. Leer meer over WhatsApp op een Android. Vingerafdruk slot werkt alleen in Android 6. Unlock makkelijker en sneller. Meest gedownloade app-vergrendeling in Play Store. In de gallerij wordt automatisch een mapje aangemaakt voor de . Whatsapp fotos niet opslaan in galerij samsung.


Whatsapp fotoin galerij samsung

Datum van publicatie: 06. Misschien dat daar iets mis gaat. Mocht dat niet lukken, raad ik je aan het . Ze staan wel in het mapje mijn . Enkel kan ik kiezen uit . Kijk op Veilig internetten hoe je de toegang tot . Ondersteunt verschillende bestandstypen, zoals WhatsApp , berichten en.


Je hoeft geen WhatsApp -gesprekken te wissen om ruimte vrij te maken, je kunt ze ook kleiner maken. Na jarenlang meelezen nu toch ook mijn eerste topic. Om je profielfoto aan te passen, de foto die andere zien. Ga je naar Instellingen door op.


Wanneer ik de telefoon aan de laptop . Je kunt een foto of video van je verhaal opslaan in de filmrol van je telefoon voor- of nadat je deze hebt gedeeld. Samsung is deze zaak nu aan het onderzoeken. Toch zijn er een aantal opties in WhatsApp die niet iedereen kent en dat.


WhatsApp recently added a new feature to manually select an option to show in gallery or not Make sure that is enabled in your whatsapp. We versturen allemaal heel wat afbeeldingen via WhatsApp. Dat betekent bij een 360-graden foto bijvoorbeeld ook dat de ontvanger die . Galerij een afbeelding selecteren en klaar.


Ik kreeg een foto toegestuurd in mijn Outlook box. This article is intended to show you how to save the videos and pictures that you receive on WhatsApp to the camera roll on your device or to your computer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Популярные сообщения