dinsdag 20 november 2018

Knaek cjp

Knaek cjp

Check hier de winkels en steden waar de kaart voordeel oplevert, wat Knaek precies is en meer informatie. CJP geeft de volgende passen uit: CJP -pas. Voor cultuurliefhebbers tot jaar. Plus Knaek -app, voor hbo- en wo-studenten. Studentenkorting op producten en diensten krijg je met de Knaekapp.


Met de CJP Knaek studentenpas krijg je niet alleen alle CJP -kortingen maar ook Knaek -deals in jouw stad. Koop hier jouw studentenpas en betaal geen € 37 . Ben jij al in het bezit van de Knaek of de CJP -pas? Volg ons voor de mooiste artikelen, de beste tips en winacties. Webcare doordeweeks van tot . Ik heb me niet gelijk afgemel omdat ik wilde uitvinden of de pas iets voor mij . You can purchase this card each college year for only euros. With the card (or Knaek -app, takes up no room in your wallet) . Cjp knaek korting goedkope disney beeldjes.


Door Allison inUncategorized. Stedelijk museum amsterdam. GRATIS: Knaek de studentenkortingsapp. Dan krijg je bovenop de vertrouwde CJPvoordelen exclusieve studentenkortingen, bij bijvoorbeeld . Als je een ING rekening hebt een een knaek pas wilt aanvragen moet je dat nu snel. Schoolboeken aan de kant, tijd om eropuit te gaan.


Waarom kiezen zoveel landelijke en lokale bedrijven voor een samenwerking met Knaek ? Studenten wonen van oudsher in het centrum van steden en hebben. Vogue Transporter damesfiets Zwart. The Cultureel Jongeren Platform (Cultural Youth Platform) has a reach of 1. Extra income for members and more turnover for CJP. Wil je de CJP opzeggen? Het Cultureel Jongeren Paspoort ( CJP ) is een jongerenpas die ten goede komt.


Er werd gezegd dat opzeggen erg . Als je studeert of een CJP -pas hebt, betaal je slechts € - voor een filmticket. Rol: Coördineren van planning en team;. LET OP Deze app is bedoeld voor studenten. CJP is een platform van cultuurliefhebbers.


Knaek cjp

CJP maakt cultuur toegankelijk voor jongeren tot jaar met de CJP -pas. Met deze kaart krijgen jongeren korting op . Voor alle Knaek - en CJP leden hebben wij een korting van. Met je kortingscode kun je per busrit één ticket kopen met korting. Ik ben student en heb de knaek , maar is het mogelijk om deze optie. Ben en ik kom er net achter dat ik met mijn CJP -pas extra data krijg in mijn bundel.


You can enjoy discounts on clothes shopping, events and . Managing Director at Knaek. Dan heb je beide passen voor een goedkopere prijs. De Knaek pas biedt per stad verschillende .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Популярные сообщения