woensdag 21 november 2018

Vergrendelscherm huawei p20 aanpassen

Vergrendelscherm huawei p20 aanpassen

U kunt uw Android-telefoon of -tablet beter beveiligen door een schermvergrendeling in te stellen. Telkens als u het apparaat inschakelt of het scherm activeert, . Meer resultaten van gathering. Hoi, ik heb bij mijn android toestel de achtergrong verander maar hij deed ook automatisch het vergrendelscherm.


ICE contacten instellen - mogelijk? Huawei PDatum en tijd op startscherm terughalen. Weer en klok verdwenen op Huawei Ascend Y330. Hoe verander ik de achtergrond van mijn startscherm bij Huawei.


Je klikt op huidig thema aanpassen en je kunt aangeven op welk scherm je welk thema wilt toepassen. Een wachtwoord voor het vergrendelscherm instellen om uw. Schoonheidspar ameters aanpassen : Ga in het scherm Instellingen van de Camera naar. Hallo, Sinds kort heb ik de huawei plite.


Het lijkt me wel dat je dit moet kunnen aanpassen , maar zoals je al zegt kan het ook bij het thema . How to set photos as wallpaper in HUAWEI P? De beveiligingscode zorgt ervoor dat anderen geen toegang kunnen krijgen tot de inhoud van je telefoon (afbeeldingen, berichten enz.). Huawei Share gebruiken om bestanden te ontvangen: Veeg in de statusbalk. U kunt ook de stijl van het vergrendelscherm aan uw voorkeuren aanpassen.


Als u de sim-pincode wilt wijzigen, begint u vanaf de volgende stap. Als u een vergrendelingsscherm wilt instellen op uw telefoon, gaat u . De achtergrond van mijn startscherm veranderen gaat prima, de achtergrond van mijn vergrendelscherm veranderen gaat wat lastiger. Als ik gebeld wordt gaat hij gewoon over, maar ik . In deze tip leggen wij uit hoe je notificaties van apps weer . Op Huawei -telefoons is ongewenste reclame van booking.


Vergrendelscherm huawei p20 aanpassen

Die had daar niet mogen verschijnen, . Je kunt de helderheid van het scherm handmatig instellen, of zich automatisch laten aanpassen aan je omgeving. Dit stel je snel en eenvoudig in via het menu. Trotse bezitten van de nieuwe Huawei Mate Pro? We gebruiken cookies op deze site, inclusief cookies van derde partijen, zodat de site correct werkt en het verkeer geanalyseer voor . Cookie instellingen kun je hier aanpassen.


Vanuit het vergrendelscherm een ICE-contact bellen bij nood. Haal als volgt een contactpersoon tevoorschijn wanneer de telefoon vergrendeld . Vooral op Android zijn er talloze apps . Beste thema-launcher Huawei Mate RS Porsche Design voor Android Thema voor Huawei Mate RS Porsche Design maakt je telefoon sneller en stijlvol met . Deze persoon is vanaf het vergrendelscherm te bereiken. Je mobiele telefoon ontgrendelen is dus geen noodzaak om deze persoon te bellen.


Gelukkig zou Android Android niet zijn mocht je dit niet kunnen aanpassen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Популярные сообщения