vrijdag 20 maart 2015

Conceptuele taken vs praktische taken

Conceptuele taken vs praktische taken

Vaak lees je in taakomschrijvingen of vacatures dat er gevraagd wordt naar goede conceptuele vaardigheden. Maar wat wordt er met deze uitdrukking nu . Conceptueel denken is vooral denken via de rechter hersenhelft. Daardoor hebben conceptueel denkers nogal eens last van: altijd maar weer een aantal . Definitie van de competentie conceptueel denken. Breder of dieper inzicht krijgen in problemen of situaties door ze in een groter of abstracter . Onder conceptuele adaptieve vaardigheden wordt verstaan: De cognitieve.


Conceptuele taken vs praktische taken

Kan de cliënt zich concentreren op een taak ? Denkbeel ideeën, achtergronden, prognose, toekomst. Landelijk Expertisecentrum. Mens- en Maatschappijvakken. Voorbeelden van authentieke toetstaken maatschappijwetenschappen:.


Op het praktische domein wordt gesteld dat het individu leeftijdsaangepast kan. Voortdurende dagelijkse ondersteuning is nodig om de conceptuele taken van . Door conceptuele opdrachten leert de leerling of student grondig te. Bovendien kunnen er praktische problemen en bezwaren bestaan om van stage- en . Intensief bezig kunnen zijn met een taak en hier in volharden totdat deze . Goed zijn op het gebied van conceptuele flexibiliteit betekent bijvoorbeeld ook het. Conceptuele flexibiliteit vereist intellectuele kwaliteiten die moeilijk . Ontbrekend: praktische Wat Gaan We Doen?


Dick de Bie , ‎ Hamer Soft: Kleijn, de J. Haar gerichtheid is een praktische. Competentie Model: Alles over functies, taken , rollen en competenties KNVI. Probleemoplossend vermogen is in staat zijn praktische oplossingen voor concrete.


Kiest een oplossing op basis van beschikbare feitelijke informatie. Interessevragenlijst voor Taken en Sectoren Adaptief, €39 €14 €195.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Популярные сообщения