vrijdag 20 mei 2016

Voorvertoning whatsapp android

Voorvertoning whatsapp android

Belangrijke notificaties zijn dan bovenaan het scherm te . Nou lukt het mij niet om de gewenste meldingen te krijgen van whatsapp. Ik zou graag een melding willen krijgen waar het bericht kort boven in . Ik vraag me af hoe ik het voor elkaar krijg dat een whatsappbericht niet meer wordt weergegeven als ik ergens mee bezig ben op de telefoon. Meer resultaten van gathering. Als het via de whatsapp instellingen niet lukt, ga dan even naar je (gewone) instellingenmenu, zoek . Wanneer je daarop klikt, . Pas notificaties aan voor groepsberichten, zet de voorvertoning uit en een meer opties. Toon voorvertoning ” optie.


Voorvertoning van meldingen blokkeren. Deze modus kan geluid dempen, trillen stoppen en visuele onderbrekingen blokkeren. Dear all, How can I get the whatsapp preview to popup on lockscreen? Door middel van de optie voorvertoning , gebruikers kunnen hun verloren data zien . Nadat je een filmlid hebt gekozen, tik je op “Voorbeeld ” bovenaan het . Als het succesvol is afgeron U zou gegevens voorvertoning krijgen.


Zet dan de voorvertoning uit! SeniorWeb-leden leren alles . Whatsapp maakt het mogelijk om dat appje dat je per ongeluk. Android heeft gelijkaardige instellingen.


Voorvertoning whatsapp android

Ik dacht een android (versie geen idee). En bekijk een voorvertoning van uw verloren gegevens voordat u ze herstelt, . WhatsApp -berichten kunt verzenden. Voordat je deze installeert, kun je een voorvertoning krijgen van de. Uiteindelijk is het gelukt om een voorvertoning van het camerabeeld op het .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Популярные сообщения