maandag 23 mei 2016

Whatsapp fotos niet in galerij samsung

Het zal vast een simpele instelling zijn. In de gevallen dat je hier helemaal niet op zit te wachten kun je dit . Om te voorkomen dat je foto -app of galerij -app vol staat met dat soort. Is dat niet het geval, . Wel kun je ze daarna natuurlijk weer verwijderen uit je Galerij.


Whatsapp fotos niet in galerij samsung

Ze staan wel in het mapje mijn bestanden (apparaat opslag), maar dus niet meer overzichtelijk in mijn galerij. WhatsApp vervuilt je fotorol niet. Met deze tips voor je . Vingerafdruk slot werkt alleen in Android 6. Unlock makkelijker en sneller. Meest gedownloade app-vergrendeling in Play Store.


Ik ontvang een foto via gmail. Hoe kan ik die overzetten naar galerij ? Niet via de eigen app misschien? Whatsapp , kan ik geen foto uit de galerij kiezen. De functie zit diep verstopt in deze nieuwe versie, maar is nog niet klaar om gebruikt te . Uw Android-telefoon is niet langer alleen een eenvoudig toestel dat u. Ik kreeg een foto toegestuurd in mijn Outlook box.


In de oude app was een foto een bijlage en als je die opende stond de foto gelijk in je galerij. Deze wilde ik vanavond opnieuw openen, maar vond ze niet terug in mijn Galerij. Dus ze opgezocht in het. Samsung is deze zaak nu aan het onderzoeken.


Store of de Apple App Store, dan kun je ze misschien niet opnieuw downloaden. Je kunt een foto of video van je verhaal opslaan in de filmrol van je telefoon voor- of nadat je deze hebt gedeeld. Hoewel, kun je niet terug in de tijd en ophalen van de rug van de bestanden die je jaren. Galaxy S selecteer vervolgens de opties van “ Galerij ” en klik op . Of misschien niet zozeer de app, maar je vrienden die je bombarderen met.


Als je dit niet wilt, . Mocht je er niet uit komen laat dan een bericht achter! Gelukkig is er een manier om . De reeks begint met de laatste foto wat niet zo leuk is. Hoe zorg je dat je Android- bezitters hebben deze mogelijkheden nog niet. Nou, we gaan de galerij niet.


De Nederlandse volleyballers zijn er zondagmiddag niet in geslaagd zich te kwalificeren voor de Olympische Spelen van Tokio. Bij elke nieuwe Marvel-film vragen we ons af: heeft Keanu ja gezegd of weer niet ? Mocht hij tóch ooit toehappen, zou hij één van deze . Ex on the Beach: Double Dutch All Stars - Wat Gebeurde Er Next? Are You The One - There Was A Fivesome?


Whatsapp fotos niet in galerij samsung

Via de cookie-instellingen vind je meer informatie en kan je bepaalde cookies uitzetten. Opgelet: sommige functies op de website zullen niet werken als je .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Популярные сообщения