donderdag 23 juni 2016

Facebook messenger online status verbergen

Inloggen met je e-mail. Hoe vaak het zelfde zeepaardje gespot wordt, is natuurlijk moeilijk te zeggen. Jij kiest wanneer en waar je wilt kijken.


Ik worstel met precies het zelfde probleem en heb de aangegeven (uitgebreidere ) procedure al meermaals proberen te doorlopen. Je moet een persoonlijk e-mailadres gebruiken, zonder een dergelijk voorvoegsel.

Maar toen ontdekte ik dat ik dan al mijn gegevens kwijt was. Kan ik ook een insta-account aanmaken gekoppeld aan mijn privé facebook en . Helaas kom ik ook niet verder dan stap continu de zelfde melding. Ik wil graag een business account aanmaken , echter vindt hij de . Lees hier precies hoe je een instagram account kunt aanmaken. Vervolgens vul je de gevraagde gegevens in zoals je e-mailadres , volledige naam, etc.


Maak dit account gratis aan.

Hier ongeveer het zelfde probleem. Opmerking: Het is niet mogelijk om twee accounts met hetzelfde e-mailadres te hebben. U kunt de onderstaande stappen . Als je het e-mailadres van je . Dat heb je immers aangevinkt bij het aanmaken van je account. In plaats van een gebruikersnaam kun je nu jouw bestaande e-mailadres.


Zodra je dit gedaan hebt krijg je een zelfde soort procedure voor je telefoonnummer. Je kunt hiervoor je e- mailadres of telefoonnummer gebruiken dat gekoppeld is aan je account. Bij alle doorverwijzingen kom ik het zelfde tegen ik kan niet inloggen.


Ik heb het zelfde probleem als Rene. Het aanmaken van een 2e account lukt niet. U hoeft uw eigen adres niet meer in te vullen voor het aanmaken van een etiket, het. Wat is het verschil tussen een e-mailadres en een mailbox? Selecteer bovenaan met het pijltje Nieuwe mailbox aanmaken.


Gelukkig is er een manier om een ​​extra e-mailadres toe te voegen aan uw. Titel afbeelding Voeg een extra e-mailadres toe aan je -account Stap 4.

Wanneer u een bericht naar het gezamenlijke e-mailadres verzendt, wordt. Via Een account aanmaken krijgt u een formulier voorgeschoteld. Als ik dat doe dan zegt het systeem bij het aanmaken van de 2de Mijn NS:. Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Probeer een ander e-mailadres.


Je kunt wel een nieuw privé account aanmaken die je alleen zakelijk gebruikt. Microsoft Account met telenet. Die zelfde dag wou ik iemand anders als beheerder benoemen, omdat de . LinkedIn-berichten komen terecht bij het persoonlijke e-mailadres.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Популярные сообщения