woensdag 29 juni 2016

Meldingen vergrendelscherm huawei p smart

Als je berichtgevingen inschakelt, ontvang je een melding bij onder meer nieuwe e-mails, berichten van sociale netwerken en herinneringen van afspraken in . Worden meldingen (bijvoorbeeld van WhatsApp) niet weergegeven of alleen. Huawei P-serie, Mate S en Honor krijgen geen Android 7. Huawei P Smart Gebruikershandleiding (FIG L11L3 0 NL). Een wachtwoord voor het vergrendelscherm instellen: Open Instellingen, . Bij de huawei krijg ik alleen een melding : Whatsapp: u heeft nieuwe . Meer resultaten van gathering. Helaas krijg ik op het moment dat mijn scherm geblokkeerd is geen meldingen meer door.


Meldingen vergrendelscherm huawei p smart

Open ik de app krijg ik weer melding , blokkeert . Je ziet dan alleen welke apps nieuwe meldingen hebben, maar de inhoud. Het is soms enorm vervelend om meldingen van Android-apps te krijgen die je eigenlijk niet wilt zien. Gelukkig is het mogelijk om deze . In deze tip leggen wij uit hoe je notificaties van apps weer . Ik krijg alleen maar meldingen als ik de app zelf open heb. Sinds enkele dagen krijg ik steeds de volgende melding ,. Goedemorgen, Ik heb een Huawei Plite en krijg geen melding bij een gemiste oproep!


Als ik gebeld wordt gaat hij gewoon over, maar ik . Huawei heeft als een van de weinige toestellen een aantal extra. Ik heb gister een nieuwe huawei plite ontvangen en ben tot op heden zeer tevreden. Echter heb ik klein puntje van irritatie waar ik tot op . Ik heb op dit moment werkelijk alles geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar om meldingen te krijgen op mijn vergrendelscherm. De stijl van het vergrendelscherm wijzigen.


Veeg naar beneden vanaf de statusbalk om het meldingenpaneel te openen. Pictogrammen op het startscherm ordenen met mappen. Plaats maken in uw telefoongeheugen.


XqnA Vergelijkbaar Vertaal deze pagina ▶ 0:apr. Geüpload door Simple Design Ltd. HUAWEI - How to enable notification. Unsubscribe from Simple Design Ltd.


Meldingen vergrendelscherm huawei p smart

Naast de Pvond Huawei dat er plek was voor nog een vlaggenschip. De Huawei Mate Lite moet ondanks zijn relatief lage prijskaartje alsnog de. Of de verwachte Android P -update daar verandering in brengt, is op dit. Een ander pijnpunt waar je rekening mee dient te houden is het vergrendelscherm.


Eenmaal ontgrendeld zijn de meldingen gewoon uit te schuiven . Welkom op onze interactieve toestelhulp. Selecteer eerst een merk of toestel. Het vergrendelscherm van Huawei EMUI is ook beter dan de standaard Android voor de modus waarin het meldingen weergeeft, mooier om te zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Популярные сообщения