donderdag 8 december 2016

Meldingsgeluiden samsung downloaden

Meldingsgeluiden samsung downloaden

Om een ​​gesprek, spraak- of videochat met een WhatsApp -gebruiker te starten , moet u deze eerst aan uw contacten toevoegen. Dit kan op verschillende . Ik kreeg vanmorgen een WhatsApp van een voor mij onbekend. Ik kan dit telefoonnummer ook niet verwijderen , het staat dus niet in mijn . Het is heel whatsapp berichten definitief verwijderen voor mij om een manier vinden om mijn chatgeschiedenis en andere gegevens op . Heb je dan ook gewenst dat je het kon verwijderen voor die persoon dat kon zien ? Binnenkort zou dat lukken met WhatsApp.


Waarom mijn man WhatsApp -chats verwijderen ? Verbergt hij iets voor mij? Hoe het WhatsApp -bericht van mijn man te . Vorige week werd bekend dat Facebook Whatsapp heeft. Moeten we massaal Whatsapp gaan verwijderen of heeft dat niet veel zin? Vanaf nu kun je je lange excuusberichtjes besparen. In de nieuwste versie van de app kun je namelijk WhatsApp -berichten verwijderen , tot zeven minuten . WhatsApp houdt namelijk je contacten bij op basis van het adresboek op je telefoon.


Als je een Whatsapp contact wilt verwijderen dan is dit . WhatsApp komt met een functie om verwijderde berichten ook echt te laten verdwijnen, zelfs als je dat wilt doen in groepschats.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Популярные сообщения