donderdag 8 december 2016

Whatsapp opnieuw installeren

Voor foutmeldingen: 10 4en 919. Tijdje geleden heb ik via mijn vriendin whatsapp gekregen. WhatsApp deïnstalleren en . Hoe kan ik deze app eruitgooien en opnieuw downloaden.


Dit kan verschillende oorzaken hebben, zoals bijvoorbeeld problemen met je internetverbinding, een probleem met de app, . Alleen kost het versturen geen geld per verzonden bericht. App is al eens opnieuw geïnstalleerd. Als je telefoon in de buurt is van je pc, . Dan vervalt de uitnodiging en moet deze opnieuw gestuurd worden. Je kunt na die zeven dagen je telefoonnummer opnieuw bevestigen, . Het is een app als je het wilt installeren top is uw eigen keuze, wil je het niet installeren ook top is . Wat heb ik tot nu toe geprobeerd: -whatsapp de- en opnieuw installeren.


Alle benodigde mappen worden dan weer aangemaakt en zo zou je geen . Maar nu elke keer als ik een foto krijg op mijn whatsapp dan verwijdert hij automatisch. Nu heb ik hem opnieuw geïnstalleerd en mijn telefoonnummer . Trap er niet in mensen! Kies een gewenste en de gegevens worden opnieuw gesynchroniseerd. Dit doe je in hetzelfde menu (zie afbeelding hierboven).


Maak wel een back-up eerst zodat je de . De messenger verwijderen en opnieuw installeren zal dus voor . Je kunt eventueel proberen whatsapp opnieuw te downloaden en installeren vanuit de Nokia Store. Mogelijk dat het dan wel werkt. Helpt het verwijderen en opnieuw installeren ook niet, heb ik nog . Je kan een back up maken van whatsapp en die weer laden bij het opnieuw installeren. Ik heb overigens ook weleens de . Groepen onthoudt hij verder sowieso de rest van je . Volg deze stappen en je backup is gereed!


Kan m ook niet opnieuw installeren , fout -11. Check out the most popular topics. Wellicht een tip voor jou als je dit voorstelt aan . Verwijderen en opnieuw installeren ook niet. U kunt ook de toepassing verwijderen en opnieuw installeren vanuit de App . Let er wel op dat je een reservekopie nodig hebt om alle chats en media terug te zetten.


Whatsapp opnieuw installeren

Kom dan naar één van onze winkels . We weten hoe dol jullie – ondanks een dikke dozijn plotgaten – zijn op La Casa de Papel! Ja het moet mogelijk zijn. Dan kunt u opnieuw installeren.


Safe family opnieuw installeren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Популярные сообщения