maandag 13 februari 2017

Whatsapp fotoopslaan in galerij android

Whatsapp fotoopslaan in galerij android

Ga naar de chat waar je het downloaden van media wilt uitschakelen. Foto van whatsapp niet opslaan. Wel kun je ze daarna natuurlijk weer verwijderen uit je Galerij. Als dit toch niet is wat je . Ik heb sinds een paar dagen de nieuwe update op mijn Samsung Galaxy SEdge, maar als ik nu een foto probeer op te slaan van 9gag . Cloud service zetten om.


Whatsapp fotoopslaan in galerij android

In de gallerij wordt automatisch een mapje aangemaakt voor de . Waar is de galerie -app op mijn telefoon? Whatsapp (in de submap Whatsapp Images) opgeslagen. Als je een foto in whatsapp ontvangt wordt deze automatisch. Als je dit automatisch downloaden uit zet gebeurd dit niet meer.


Tik onderaan op de paperclip. WhatsApp gaat instellingen en dan naar help. Je kunt ook een foto of video opslaan die je al hebt gedeeld: Open je verhaal.


Wanneer ik de telefoon aan de laptop . Ik ontvang een foto via gmail. Hoe kan ik die overzetten naar galerij ? Tweet Delen Delen whatsapp. Apple App Store, dan kun je ze misschien niet opnieuw downloaden. Het opslaan van je gegevens doet hij namelijk op de achtergrond. Android : apps verwijderen of uitschakelen.


Gelukkig is er een manier om . Zet vervolgens het vinkje uit bij binnenkomende media opslaan. Kijk op Veilig internetten hoe je de toegang tot . Is immers heel gemakkelijk: even op het paperclipje klikken, via Galerij een afbeelding selecteren en klaar. Como ya habíamos informado.


Hochladen von Dateien oder Fotos in OneDrive unter iOS.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Популярные сообщения