dinsdag 12 september 2017

Kan niet gebeld worden via whatsapp

Zorg dat bepaalde verbindingen niet worden geblokkeerd in de firewall-en beveiligingsinstellingen zodat WhatsApp Bellen optimaal kan functioneren. Het is niet mogelijk om de functie van spraakoproepen en video-oproepen van WhatsApp uit te schakelen. We kunnen geen uitspraak doen over eventuele . Waarom kan ik niet gebeld worden als mijn WiFi aanstaat? Kan niet gebeld worden en wel bellen, hoe kan dit?


Meer resultaten van forum.

Hallo, ik heb een samsung s, sinds kort werkt de belfunctie niet meer. Ik kan er niet mee bellen of gebeld worden. Sinds een paar dagen kan ik niet meer bellen via whatsapp.


Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Maar wanneer ik mijn reguliere telefoonboek open (buiten WA dus), dan kan ik. Nog slechter is, dat oproepen via WHATSAPP niet worden tegen gehouden.


Ald handmatig netwerk . Whatsappen zal je dan via de wifi doen.

Niet bereikbaar voor specifiek 06-nummer jun. Handig, want het gaat niet van de belbundel af. Regelmatig ervaar ik dat de verbindingen niet optimaal zijn. Ik begrijp dan niet dat je via 3G met whatsapp belt, dat kan je toch dan via je. Bedankt voor uw snelle reactie, kan nl niet gebeld worden of zelf bellen.


Ik word vaak gebeld via whatsapp , ik vind dit hartstikke irritant en wil nu zorgen dat mensen me via whatsapp niet meer kunnen (video)bellen. Ik hoop echt dat dit mogelijk is en iemand me hierbij kan helpen! Sanoma Account kon niet worden geladen, hierdoor kan je niet inloggen of registreren op . Een minuut bellen met WhatsApp gaat dus niet af van het aantal. Gebeld worden via de normale weg kost in de meeste gevallen niets, maar . Vanaf nu kun je bellen via WhatsApp ! Dat kan alleen met de WhatAppWeb versie, maar dan moet je wel je telefoon bij de. Zonder geverifieerd telefoonnummer, zul je WhatsApp dan ook niet kunnen gebruiken.


SMS hebt gekregen, krijg je de optie om gebeld te worden met de code. Dat verifiëren kan via een SMS- of QR-code, en werkt altijd prima. Het vreemde is dat ik wel gewoon via whatsapp kan bellen en dat de . Koos je voor het Only Data-tariefplan?

In dat geval kun je niet uitgaand bellen, enkel gebeld worden. Natuurlijk kun je wel bellen via WhatsApp , Messenger, . WhatsApp vermeldt niet hoe lang die belletjes gemiddeld duren. Op Android kan ik ook vanuit de contactkaart niet normaal bellen.


Dat kan met WhatsApp niet en dat is dus niet veilig. Ik heb nu ruim uur met WhatsApp gebeld. Niemand kan mij bellen. Is dit misschien een instelling van het toestel ? Via whatsapp lukt het wel.


Het blijkt dat er klanten zijn welke aangeven dat zij niet gebeld kunnen worden nadat het nummer is overgezet van. Ik ben nu een maand bij jullie klant en ik kan niet normaal whatsappen. Met de populaire chatapp kan al een tijdje ook worden gebeld.


En wie niet via wifi belt, moet zich realiseren dat er dan gebruik wordt gemaakt van de . Wil je via WhatsApp bericht ontvangen van nieuwe events in onze agenda? Dit gebeurt niet automatisch, dus soms kan het even duren voor je bericht van ons krijgt. Op ons WhatsApp -nummer kunnen wij niet gebeld worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Популярные сообщения