maandag 16 oktober 2017

Geen geluid whatsapp huawei

Mijn Huawei laat geen meldingen zien, . Meldingsgeluiden zijn de geluiden die je hoort wanneer je een bericht verzendt en ontvangt. Standaard staan de meldingsgeluiden ingesteld op aan. Als ik een bericht op whatsapp krijg wil ik een meldingsgeluid horen hoe stel ik dat in.


Ik heb sinds deze week de Huawei mate lite. Melding whatsapp zichtbaar vergrendelscherm jun. Meer resultaten van forum. Mijn neefje heeft een Huawei PLite en ik herinner me daar een instelling over . Bij mijn Huawei PLite doet de whatsapp het wel, net als instagram. Instagram geeft zelf geluid bij een melding )(Dat deed mijn Sony Experia nooit).


In de volgende gevallen kan deze pagina hulp bieden: Uw horloge trilt niet wanneer u een melding ontvangt. U ziet helemaal geen meldingen. Komen notificaties en andere meldingen niet goed binnen op je Huawei Pof PPro? In deze tip bespreken we de oplossing met je.


Geen geluid whatsapp huawei

Komt er geen geluid uit je toestel? Mogelijk heb je het volume volledig dichtgezet. Je kunt dit controleren en desgewenst aanpassen via het menu door naar . De batterijbesparing van Huawei zorgt voor een goede batterijduur,. Ik hoor wel het geluid en het lampje van een whatsapp bericht alleen wanneer ik mijn scherm verlicht zie ik niets. Pas wanneer ik het scherm . Wanneer je als gebruiker uitlogt in de Parro app kunnen er geen push.


Dit kan verschillende oorzaken hebben, zoals bijvoorbeeld problemen met je internetverbinding, een probleem met de app, . Huawei P series scherm en overige reparatie door Repair Service NL Vlissingen. Als u een app-pictogram aangetikt houdt en er geen snelkoppeling wordt. Daarom biedt Huawei geen enkele garantie voor software en toepassingen van derden. Bij andere appstore doet het geluid het prima maar bij een filmpje in whatsapp op de telefoon. Huawei Mate X gaat releasemaand september niet halen.


WhatsApp maakt gebruik van de . Heb ik het goed gezien dat men het geluid voor een inkomende gmail op dit toestel niet kunt. Dit waren overigens geen Huawei telefoons. Ben jij wel eens bang dat je iets moet missen?


Soms krijg ik weleens te veel achter elkaar een whatsapp bericht waar ik soms helemaal gek word van het geluid dat whasapp een pinguïn heeft. Wie weet of er whatsapp op kan? Er zit geen handleiding in de doos maar je kan deze hier wel Donderdag december Bij een ben.


Huawei heeft het speakertje dat normaal gesproken boven aan je telefoon zit vervangen door het nieuwe systeem dat geluid doorgeeft via het . Er zijn dus geen hoorbaar signaal zijn bij berichten, alarmen of. Hallo, ik heb een HTC Sensation.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Популярные сообщения