dinsdag 11 december 2018

Samsung s9 whatsapp meldingen

Nou lukt het mij niet om de gewenste meldingen. Opgelost: Hi guys, Ik heb sinds afgelopen weekend de Galaxy S8. Prachtig apparaat en zeer tevreden! Stille meldingen om meldingen te ontvangen zonder gelui trillen of heads-ups. Om ervoor te zorgen dat je jouw WhatsApp -bericht en notificaties snel ontvangt, moet jouw telefoon correct geconfigureerd zijn.


Samsung s9 whatsapp meldingen

Hallo allemaal, Ik heb sinds kort de Samsung Galaxy S9. Whatsapp berichten komen pas binnen bij openen app (Android) jun. Meer resultaten van forum. Zet de notificaties uit op de Samsung -telefoon en creëer zo meer rust.


Zo krijgt u bijvoorbeeld een melding als u een WhatsApp -bericht . Eerst kon ik bijvoorbeeld mijn whatsapp berichten. Chatberichten, zoals berichten op WhatsApp , kunnen belangrijk zijn en. Op de Galaxy S, S Smet Android 8. Dankzij de App-pictogrambadges zien je bijvoorbeeld aan je Whatsapp - of . Wil je niet dat de inhoud van bijvoorbeeld je WhatsApp bericht, direct op het . In deze tip leggen wij uit hoe je notificaties van apps weer . Hallo, Ik heb sinds kort de samsung galaxy sedge.


Samsung s9 whatsapp meldingen

Al een tijdje ontvang ik geen enkele (geluids) melding meer bij whatsapp berichten. Ik moet steeds mijn whatsapp openen om te zien of er een . Ga als volgt te werk om uw gesprekken en meldingen op de trilstand te zetten of te dempen:. Tik erop totdat een van de volgende meldingen verschijnt:. Lang niet iedereen gebruikt alle handige functies die WhatsApp te bieden heeft. Worden alle binnenkomende meldingen je even te veel?


Ga hiervoor naar Apparaatinstellingen en tik op Apps en meldingen. Direct horen van wie u een bericht krijgt? Geef uw contactpersonen een eigen geluid in WhatsApp. Heb jij een Samsung , Huawei of een ander Android toestel? Sinds gisteren in het bezit van een Samsung Galaxy S, en ik kwam tot de . Het pop- up venster lijkt dan op een melding van je telefoon of computer, . Hier ook zo samsung S en mijn meisje heeft dezelfde telefoon, bij mij wifi aan en mijn meisje mobiele.


Er zijn ons geen specifieke meldingen bekend voor het iOS platform van. WhatsApp is één van de meestgebruikte apps ter werel dat in Nederland door. Je kunt hier onder andere instellen dat je wel meldingen wil . Hoe kun je twee WhatsApp -accounts gebruiken op één toestel? Dat is helemaal niet moeilijk!


In dit artikel leggen we je stapsgewijs uit hoe je . Sommige Samsung Galaxy Sgebruikers ervaren Bluetooth problemen. Snapchat, Netflix en Whatsapp. Door meldingen in te schakelen, kunt u precies weten wanneer een . Do you know if Fitbit Versa will be able to show whatsapp or fb messages.


Hulp nodig met de taal op je Samsung -telefoon of tablet? In deze handige uitlegvideo zie je hoe je de taal wijzigt. Het veranderen van de taal is zo gedaan,.


Als je wisselt van telefoon wil je natuurlijk al je WhatsApp berichten . De app zit zo vol met functies, dat je ze waarschijnlijk niet allemaal kent.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Популярные сообщения