vrijdag 25 september 2015

Seniorennet forum

Seniorennet forum

Het is niet moeilijk, je moet enkel weten hoe het moet, en dat leest u. Hoe registreer ik mij op het forum? Hoe log ik mij in op het forum? Hoe plaats ik een bericht op het . Dit zijn mensen die het forum volledig volgen en alle berichten lezen.


Eerst dien je jezelf eenmalig te registreren. Nu gaan we de gebruikersnaam en wachtwoord ingeven. De hippe senioren veroveren het internet. Een foutmelding, of je.


U kan met uw probleem op twee verschillende plaatsen terecht. Er is een aparte rubriek, “Computer . Explore this photo album by Francis Van Kerckhoven on Flickr! Ook de hoofdbeheerder (?) van het forum Pascal Vyncke schijnt niet te willen optreden. SeniorenNet - Helpcentrum. Geen enkele handeling van . Internet specifiek Weblogs . Elke week krijg je hier informatie over een gratis programma of webtoepassing.


Seniorennet forum

Foto is niet gecropt, komt zo uit de camera. Vanaf Eindhoven vlieg je naar het zonnige Malta. Op dit prachtige eiland is het heerlijk vertoeven. Ontsnap aan het gure Nederlandse weer en geniet in een top. Bloggen bij seniorennet en bloggen.


Het nadeel van een forum is dat echt chatten niet mogelijk is. WebSite-Watcher om websites en forums constant in de gaten te houden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Популярные сообщения