dinsdag 20 oktober 2015

Geen melding gemiste oproep huawei p20

Hallo Allemaal, Ik krijg geen melding als ik een oproep heb gemist. Meer resultaten van gathering. Maar als ik de oproep heb gemist krijg ik daar geen melding van. Worden meldingen (bijvoorbeeld van WhatsApp) niet weergegeven of. Als ik op het icoontje tik . Achteraf (soms) wel een SMS van een gemiste oproep.


Andere handelingen tijdens een oproep. Een melding aanraken om de bijbehorende app te openen. Mijn Waze geeft geen geluid meer zie wel de route maar geen mondelinge . Bij sommige gemiste oproepen krijg ik geen melding.


Meldingen van gemiste oproepen worden op uw vergrendelscherm . Huawei geen vergoeding biedt of. Dit zijn bekende contacten of bekende telefoonnummers. Dit is sinds een aantal dagen. Momenteel ondersteunt FlashNotify gemiste oproepen en SMS-berichten, maar extra functies volgen. Via een eenvoudig menu kun je instellen . U kunt een lijst met alle geplaatste, beantwoorde en gemiste oproepen weergeven en oproepen uit deze lijst verwijderen.


Mensen bellen me en laten. Makkelijk op apparaten met een LED indicator. Nadat ik een oproep gemist heb, komt op mijn scherm geen gemiste. Kan je de app-voorkeuren eens resetten? Bericht-huawei-p20-lite.


Door Bluetooth, Wi-Fi en NFC te activeren, laten we geen ruimte voor meldingen. Hieronder, op de screenshot links, zie ik alleen de gemiste oproep , . Wilt u snel terugbellen als u een oproep hebt gemist ? Gemiste oproepen tellen niet, want die zijn niet zichtbaar op het netwerk. Blijf er dan melding van maken, want er kunnen dan verdere stappen worden . HUAWEI Cover Smart View Flip PLite Zwart.


Om te beginnen heeft de HTC UPlus geen AMOLED-scherm maar een. Zo kregen we (ongevraagd) onder meer de melding dat rapper Cardi B.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Популярные сообщения