maandag 19 oktober 2015

Gemiste oproepen samsung a5

Gemiste oproepen samsung a5

Als iemand mij gebeld heeft kan ik niet zien dat ik een gemiste oproep heb alleen in het logboek. Dus geen nummer bij het . Als u een oproep hebt gemist , wordt weergegeven op de statusbalk. U kunt een lijst met alle geplaatste, beantwoorde en gemiste oproepen weergeven en oproepen uit deze lijst verwijderen. Na de update in juni,krijg ik geen melding meer wanneer ik een oproep heb gemist. Wanneer u meldingen ontvangt, zoals berichten of gemiste oproepen , verschijnen.


Gemiste oproepen samsung a5

Geef aan dat u geen meldingen meer wilt als de telefoon is vergrendeld . De Galaxy Aen Galaxy Akomen op februari op de markt en lijkt. Bij de meeste Android-telefoons kun je een oproep accepteren, weigeren of een snelle sms verzenden. Het verzenden van een sms wanneer . Gemiste oproepen tellen niet, want die zijn niet zichtbaar op het . Ik krijg binnen minuut een sms van gemiste oproep , dus de simkaart werkt wel gewoon. Andere telefoon nog niet.


Met wisselgesprek kun je kiezen of je een oproep wel of niet beantwoordt. SMS voor de gemiste oproep. Zo kun je, indien je een melding hebt gemist , nog steeds de teller van het aantal ongelezen berichten zien op de live-tegel. Zie onderstaande secties voor . Hoesje met smart spiegel voor je samsung galaxy a5dit hoesje met smart. Hallo, mijn probleem is dat als ik een gemiste oproep krijg deze niet weergegeven wordt op mijn telefoon knop als zijnde gemiste oproep.


Gemiste oproepen samsung a5

Sinds een paar dagen gaat het geluid van mijn sgsautomatisch op stil! Heel erg vervelend want daardoor krijg ik veel gemiste oproepen. Kan ik het nummer van . Als ik de oproep weg wil drukken na mijn gesprek, . Samsung Galaxy aflipcase roze met venster. Het intuïtieve LED- display laat u de tij gemiste en inkomende oproepen , batterijstatus of ongelezen . Zo hoef je voor het bekijken van berichten, ( gemiste ) oproepen , de tij . Als dit het geval is zouden er ook gemiste oproepen moeten zijn. Een handleiding kunt u . SAMSUNG GALAXY AA5ANDROID.


Als u gemiste oproepen of nieuwe berichten hebt, trilt het apparaat wanneer u het oppakt. Ik zie gemiste oproepen van. Oproepen blokkeren samsung a5. Ik heb een samsung galaxy core 2.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Популярные сообщения