vrijdag 30 september 2016

Problemen whatsapp

Bij een bericht dat ouder is dan dagen werkt dit trucje helaas niet. Waarom is het geluid van een spraakbericht zo zacht op whatsapp ? Whatsapp maakt het mogelijk om dat appje dat je per ongeluk. Verder werkt de functie alleen als de zender en de ontvanger de.


Er volgt geen verdere waarschuwing als het verwijderen niet voor alle deelnemers lukt.

Schakel je niet graag tussen toestellen? Naast de berichten die. Omdat we nog niet zo lang waarde hechten aan versleuteling, nemen. Wat u moet weten over malware: hoe het werkt , wat het doet en hoe u . Doordat de applicatie steeds meer mogelijkheden biedt, weet je vast niet wat de app allemaal kan! Nu krijgen we informatie en zien we screenshots voor de nieuwe opnameknop voor spraakberichten.


Spring naar Hoe werkt Quick Reply?

Ook als je een spraakbericht van twee minuten krijgt, is dat ergerlijk, maar er is. WhatsApp test diverse verbeteringen en nieuwe functies. Maak een geluidsopname en verstuur deze via WhatsApp. Geef daarvoor toestemming, anders werkt het niet. Gaat het inspreken helemaal . Sinds een paar dagen kan ik mijn eigen spraakberichten op whatsapp niet goed terughoren en de persoon waarnaar ik het stuur ook niet.


De oplossing heeft echter niets te maken met . Onmiddellijk wordt het gesproken bericht verwijderd en niet verzonden. Opnieuw installeren werkt tot eerste berichten binnen komen en dan crasht hij weer. Ik kan ze ook niet afluisteren als iemand een spraakbericht naar mij stuurt. Scroll naar beneden en druk op microfoon en dan zie je waarschijnlijk dat het whatsapp knopje niet aanstaat. Zet die aan en dan werkt het.


Voor Android werkt het bijna hetzelfde. Bij een storing kun je weinig doen, maar meestal ligt het probleem bij jou. Gebruik de volgende tips om weer te kunnen .

Deze optie werkt zowel in groepen als in individuele chats. Als je iemand een spraakbericht wilt sturen, ga je naar het profiel van die persoon, je ziet dan. Ik heb er wel een artikel over gevonden, maar bij mij werkt het niet. Hallo iedereen, ik weet niet zeker of Samsung de juiste partij is maar ik probeer het.


Samsung jscherm gaat uit bij afspelen van een whatsapp spraakbericht. Werkt bellen wel met aan de oor leggen? Het voordeel daarvan is dat je niet betaalt per gesprek of bericht. Dat gebeurt met een spraakbericht , al werkt dat voorlopig alleen nog in . Lees hier wat u moet doen als het geluid tijdens telefoon- of FaceTime- gesprekken niet goed werkt of als Siri uw stem niet detecteert. Handig voor wie moeite heeft met typen of als je niet in de gelegenheid bent om.


Het is een telefoonfunctie die werkt bij appjes en berichten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Популярные сообщения