woensdag 28 september 2016

Whatsapp fotoopslaan in galerij samsung

Whatsapp fotoopslaan in galerij samsung

Het zal vast een simpele instelling zijn. Ik heb sinds kort een Samsung Sen als iemand een foto verstuurd via whatsapp , slaat mijn telefoon deze niet automatisch op. Mijn eerste samsung toestel sinds, nou ja, toen je je telefoon nog. Dan laat ik liever alle media gewoon opslaan door whatsapp in mijn galerij. Foto opslaan posts sep.


Whatsapp fotoopslaan in galerij samsung

Meer resultaten van androidworld. In whatsapp heb ik de instellingen zo staan dat media niet automatisch in mijn galerij komt. Mijn Bestanden is de standaard verkenner op Samsung.


Whatsapp (in de submap Whatsapp Images) opgeslagen. Weet je zeker dat ze worden opgeslagen? Haal alles uit je toestel met deze Galaxy Stips.


De Galerij -app heeft een interessante feature die niet direct opvalt. Zo is er een WhatsApp -venster, een venster voor Spotify en nog veel meer. De beste tips en apps voor Snapchat. Bekijk en download hier de handleiding van Samsung Galaxy SEdge - SM- G935.


Selecteer een afbeelding. De afbeelding toevoegen aan. Overigens, je hebt het over screenshots etc van whatsapp groepen. Binnen whatsapp zijn ook verschillende functies die het automatisch .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Популярные сообщения