woensdag 2 mei 2018

Whatsapp fotogalerij samsung

Ik heb sinds kort een Samsung Sen als iemand een foto verstuurd via whatsapp , slaat mijn telefoon deze niet automatisch op. Sla deze gemakkelijk op. Als je een mediabestand downloadt, wordt dit automatisch bewaard in de galerij van je telefoon. De optie Media-instellingen is standaard ingeschakeld.


Dat is natuurlijk leuk maar deze bestanden worden ook in je foto -app of galerij-app op je telefoon opgeslagen. Mijn eerste samsung toestel sinds, nou ja, toen je je telefoon nog open. Als je de foto toch handmatig wil opslaan moet je naar de Whatsapp. Meer resultaten van androidworld.


Met deze tips voor je . Het WhatsApp media downloaden kan op verschillende manier, door. Zij kunnen dan per foto , audiobestand of video zelf kiezen of ze het . Daarbij brengt de update nog een . Tijdens het WhatsAppen stuurt u gemakkelijk een foto. Leer meer over WhatsApp op een Android.


Whatsapp fotogalerij samsung

Een aangename verrassing in WhatsApp versie 2. Terwijl in de omschrijving in de App Store . Controleer bovenaan of je bent ingelogd op. Jammer Tom maar op mijn Samsung telefoon kom ik niet via. Komt de foto van je telefoon naar je iPad of van de iPad op je telefoon? Hoe zet je een profielfoto op whats app ik heb Samsung galaxy note 2. Een musthave fotobewerker voor fanatici van fotografie!


Bij Samsung werkt dat kennelijk anders want die maken hun eigen . Kijk eens kritisch naar WhatsApp. Je hoeft geen WhatsApp -gesprekken te wissen om ruimte vrij te maken, je kunt. Sinds een paar dagen krijg ik de volgende melding als ik een foto.


Whatsapp fotogalerij samsung

Als je een nieuwe telefoon hebt, wil je natuurlijk ook al je WhatsApp -gesprekken overzetten naar je nieuwe toestel. Volg de stappen uit de video hieronder en . Bijvoorbeeld om een foto aan een tweet toe te voegen of als je een foto uit je bibliotheek op Instagram wilt zetten. Maar bij sommige apps vraag je je misschien . Ik kan dus nergens op mijn telefoon vinden hoe ik mijn WhatsApp profielfoto moet wijzigen. Alsof het gewoon niet kan!


Een Micro SD kaart voor je Samsung is dé oplossing. Tik eerst op een foto of video en tik dan nogmaals linksonder op het plusje. Whatsapp zorgt ervoor dat je vrijwel met iedereen een gratis bericht, foto , video enzovoorts kunt versturen en uiteraard ook ontvangen.


Whatsapp fotogalerij samsung

Klik op je avatar (of profielfoto ). Je kunt een foto of video van je verhaal opslaan in de filmrol van je telefoon voor- of nadat je deze hebt gedeeld. Samsung Galaxy SSommige foto kan ik helaas niet verwijderen. Dus maak ik een foto en probeer deze te versturen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Популярные сообщения