donderdag 14 april 2016

Aliexpress shoplog

Europe-and-the-United-States- fashion-jewelry-ultimate. SHEIN-Trekkoord-Detail-Plaid-Peg-Broek- Grey-Hoge-Taille. AliExpress : Sleutelhanger . Ben je benieuwd wat ik allemaal heb besteld en wat ik er.


Aliexpress shoplog

De linkjes staan erin vermeld. Klik hier om verder te lezen. Waar ik het in het begin vooral gebruikte voor leuke kleine hebbedingetjes op het gebied van make-up en . Ik vind dat ik mezelf best een ervaren internetshopper mag noemen.


Noem een webshop en de kans. Ein-de-lijk weer eens een video van mij online! Suuuper leuk natuurlijk! De maand december is en blijft een dure maand met Sinterklaas en Kerst. Dit betekend niet dat deze producten slecht zijn, want ik heb . Denk aan dupes van populaire horloges.


Aliexpress shoplog

WELKOM BIJ EEN NIEUWE VIDEO. Een rimboe trui, veel jungle printjes en een geniale telefoonhoes. Ik vond weer een aantal geweldige . Toen ik in Dubai op vakantie was en verbleef in het Atlantis hotel met het mega grote . Lex zijn (allereerste) verjaardag komt steeds dichterbij. Ik snuffel daar nu namelijk vaker rond . Als kind was ik al gek op stickervellen en notitieboekjes. Ik bestelde onlangs weer enkele vintage . Nog altijd koop ik mooie notitieboekjes en schattige . Vandaag weer een mini shoplog, want ik ga brownies bakken!


Ook bestelde ik wat goedkope sieraden en een item . Ik ging dit keer qua kleding een paar keer uit mijn comfortzone en dat is maar goed ook. Lois velt in dit blog haar oordeel uit over een haar meest recente Ali . Dus bij deze shoplog zitten ook weer de nodige stickers. Drie maanden veder en intussen is mijn lijstje die ik in januari heb gedeeld intussen binnen. Hopelijk vinden jullie het leuk om te zien!


Aliexpress shoplog

In mijn artikel over handlettering hacks verwees ik al naar ome Ali. Ik kreeg veel vraag naar linkjes. Aliexpress heeft me behoorlijk op de proef gesteld . Fashion: Shoplog van CentrO Oberhausen.


Deze maand: de linkjes van twee haar accessoires en grote zilveren folie ballonnen! Zo benieuwd wat jullie van de video vinden en de items die ik. Klepperdeklep, yes, de brievenbus.


Elke dag als ik dat hoor vlieg in naar de brievenbus om te kijken of er een . Ik kocht pakjes met stickers en twee rollen washi tape voor een totaal van €19. En toen begon het wachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Популярные сообщения