vrijdag 22 april 2016

Bijbaantje 14 jaar jumbo

Bijbaantje 14 jaar jumbo

Naar verwachting is het de populairste bijbaan onder jongeren. Dan zit je hier goe want wij hebben een flexibele bijbaan voor jou in de aanbieding. NL Als Hulpkracht word je ingezet bij het aanvullen en spiegelen van de schappen en help je klanten. BeschrijvingAls Hulpkracht maak je het . In je bijbaan als vakkenvuller op de afdeling DKW (Droge Kruideniers Waren) bij. Nou, ik vroeg me dus af of dat mag als jarige, vakkenvullen.


Bijbaantje 14 jaar jumbo

Kom jij ons team versterken? Wat verdien je ongeveer per maand bij jumbo ? Vul je gewenste functie en je leeftijd in: Functie. Kassamedewerker, Vulploegmedewerker.


Als kassamedewerker dien je minimaal jaar. Jumbo Supermarkten in Enschede. Op zoek naar een leuk bijbaantje voor een extra centje?


Winterswijk - Woerden - , Wommels - Ypenburg - Zaltbommel - Zeist - 1 Zetten. Ben jij op zoek naar een baantje als vakkenvuller in een supermarkt of bouwmarkt? Op dit moment zit ik in het laatste jaar van de middelbare school. Toch schrijft Peter Boerman alweer een jaar of over weinig.


Ik werk ook bij jumbo (kassa), al jaar nu. Albert Heijn verkozen tot favoriete werkgever voor een bijbaan. Vind het een leuk baantje , en iedere keer dat ik werk gebeurt er wel iets dat ik na kan vertellen. Bijbaan Vulploegmedewerker.


De meeste scholieren en studenten kiezen dan voor een baantje als. Hoi, ik ben jaar en ben aangenomen bij de jumbo om achter de kassa te werken. Ik vond het alleen zo naar om te vragen wat ik zou . Ik ben op zoek naar een.


Vakkenvuller bij uw supermarkt is een bijbaan die perfect bij mij past. Kom dan naar onze inloopavond op vrijdag september van 18. Wanneer je naar de middelbare school gaat kan het zijn dat je een bijbaantje neemt naast school.


Bijbaantje 14 jaar jumbo

Van hulpkracht Brood tot afdelingsmanager in vier jaar. Ik heb in de jumbo gewerkt, bij de kassa als bijbaantje. Over tien jaar verdient die een ton en dan ben je blij als hij de weg naar je supermarkt nog vindt.


Jongeren: Vakantiebaan of bijbaan ? Kijk hier of je belasting.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Популярные сообщения