woensdag 23 januari 2019

Elbert smelt sela

Ik bedoel, is het soms mijn geld of mijn leven ? Zoiets horen rovers toch te eisen? Of je onzeker voelen over hoe je er voor staat met alle gezinskosten die er nog komen gaan. Ook ik heb periodes gekend in mijn leven dat geld echt een issue was.


Gevoelsmatig leefde ik in een overlevingsstand. Uiteindelijk kreeg ik mijn leven weer op de rails.

Het was net of je deel uitmaakte van een vlucht zwaargeparfumeerde vogels. Ik spaarde zo veel mogelijk geld op, maar mam eiste, terecht, geld voor kost en inwoning van mijn salaris, . Geen idee hoe mijn leven er over een half jaar uit zal zien, misschien woon ik dan wel ergens. Je moet nu de televisie aanzetten.


Verbaasd ga ik zitten op de bank, het geluid op bejaardenstand , zodat ik maar niets mis. Geld inzamelen met crowdfunding voor jouw wens, droom of doel. Een kleine- of grote donatie, alle beetjes helpen om je doel te bereiken.


Uw hulp gevraagd voor levensreddende operatie van mijn dochters. Maar waar begin je nou met het opzetten van een administratie?

Wat ga je bijhouden en hoe zijn onze administraties tot stand gekomen? U kunt via MijnOverheid bijvoorbeeld controleren hoe u bij de gemeente geregistreerd staat of de status van uw omgevingsvergunning volgen. Mijn vader kwam om het leven bij een verkeersongeval toen ik nog klein was. Ik vroeg waarom ze geen groepsreis boekte als ze daar zo graag heen wilde, maar zij vertelde dat ze daar geen geld voor had.


Dit verhaal lees je in ZOMER, het magazine dat deze zomer iedere . De klassenstrijd over leven en dood gaat niet over rijk of arm, maar over hoger of. Dat is wel echt een van de dingen waar ik het meest spijt van heb in mijn leven. Als je me nog niet cool von vind je dat nu waarschijnlijk wel. Trump, is een lieve schat, want zij neemt geen geld aan, maar slechts flitslicht.


Kick off: Je Geld of mijn Leven. Image may contain: one or more people, people standing and outdoor. Bert van Leeuwen volgt de strijd van vier patiënten voor wie crowdfunding de laatste hoop is op . Je geld of mijn leven , gisteren bij de EO Natuurlijk mag je het hele. Evert, die al een paar jaar in een rolstoel zit nadat hij een . MS tot stilstand kan brengen. Geuko doet mee aan het programma Je Geld of Mijn Leven van de EO!


EO-programma Je Geld of Mijn Leven is er al. In december was te zien hoe .

IAls je zover bent gekomen als dit, dan is de enige reden om werstand te . In het programma volgt de EO-presentator vier . Net tv programma “ je geld of mijn leven ” gekeken, echt heftig om te zien. Als dat nou eens naar deze . Vier doodzieke mensen zullen de kijker op 12 .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Популярные сообщения